Mary ;D

Hej hallå,

Idag sprang jag 1500 m i Kvinnor, alltså inte i min egen klass F17. Jag kom sexa på tiden 4.34 vilket jag är helt nöjd med. Var mest nervös för att jag inte skulle orka hänga på som i Karlskrona, för jag är kass på att känna om jag är pigg i benen innan själva loppet startar. Men jag orkade hänga på, inte riktigt på slutet men.. =P
  Imorgon är det 800 m i F17 som gäller. Det ska bli skojigt. Där kommer jag vara dubbelt så nervös, typ! Efter det hoppar jag in i Fia&Emmys bil och vi åker upp till Sthlm igen. Här åks de kors å tvärs. =)

Träffade massa från Löp idag, det ska bli görroligt att träffa alla nästa vecka igen! Alla sprang jättebra, va stolt jag är! Vissa persade å andra inte. Grattis grattis! =D

image1012

Emmy slängde sig platt på marken och började fota på mig. Jag tror hon fotade på allt som rörde sig och inte rörde sig den hemfärden från Täby. hihi, så söt hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />