Mary ;D

Håhå, jaja.

Idag har jag, Fia och Emmy tillbringat 12 h i ständigt regn. Från 8-20 med friidrottsskola och friidrottstittande. Plaskblött! Emmy kom 2:a i dagens tävling, toppen tjejen ! =D

Idag har jag även sparat massa pengar.

  • Köpte den billigaste drickyogurten, för att maten vart inte så lyckad idag.
  • Smet in på Sollentunavallen utan att betala 140 kr.
  • Fick 10 kr ränta av Lilliss ( A. Liss ) när han lånade pengar av mig.
  • Fick tag i en matbiljett så jag fick gratis mat
  • Fick tillslut enttprogramblad, gratis
  • M.Westh hjälpte oss att få tag i 3 "plastpåsar" att ha över sig när de regnar, gratis såklart.
  • Knyckte jag 4 st Friidrottaren-tidningar. (4x50 = 200 kr)

Jag är så sparsam! Stolt =D hihi

image997


Kommentarer
Postat av: MW

Du är inte sparsam mary, DU ÄR KRIMINELL!! :@

2007-06-27 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />