Mary ;D

Nu ska snart stressa till bussen (känns alltid som om jag skriver det, ;) för om en timme kommer jag sitta på tåget påväg hem. Jag lånade Offside av Fia&Emmy som jag ska se på tåget. (Kommer du ihåg när vi såg den filmen på bio, Tessan? Det var skojsigt). Sen ska jag ringa massa folk på tåget med. Så dålig på att höra av mig till folk.. hm.

Träningen gick toppen, hot men skoj. =)

Jo, jag har massa miljoner miljarder saker som ska med hem. Jag har en rullväska i lagom storlek. Sen lånade jag en superstor rullväska av Fia, för jag hade packat resten i massa små väskor för jag hade ingen stor. Så nu har jag två supertunga, stora väskor och två småväskor med mig hem på tåget. Sen har L två stora väskor hemma hos sig också som jag har skickat med henne hem. Du är otrolig, säger Emmy. Men jag kanske behöver allt, säger jag.

Nu ska vi stressa. Ses i GÖTEBORG! Yeah! Pöss.

image874


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />