Mary ;D

HEELLO SWEDEN!

Jag har så mycket att skriva att jag inte vet vad jag ska börja. Men nu är jag iaf hemma hos Emmy&Fia! Och imån tar jag tåget hem. Jag har inte vart hemma på typ 4 veckor. Snyft.

Holland var helt otroligt. Vilken helg asså. Erfarenheterna väger tyngst efter denna helgen, eller hur Fia? :) Fy farao vad man har lärt sig saker. Det var ju min första utomlandstävling och det är verkligen en helt annan sak att tävla utomlands än hemma. Publiken, motståndet, stämmningen.. osv. Yeaaah!

4.29.84
Jag förstår nog inte riktigt den tiden själv. När jag hade 400 m kvar, av mitt 1500:meters lopp, var klockan på 3.20 och då tänkte jag "Sista varvet kan fan inte gå långsammare än 70". Och det gjorde de inte heller. =)

Vi var ett skitroligt gäng där nere. Alla tjejer och killar var så gulliga och snälla. Många skratt. Tur att jag hade Fia som stöttade mig där nere. <3 Det ända negativa var vädret, men de var ganska skönt att inte springa i gassande sol. Men solen kunde iaf visat sig någon stund. =P

image871
Crazy innan bussen kom.

Kommentarer
Postat av: Le Bitch

Heeej pumpkins...!! Grattis till bra lopp av er alla tre i helgen. Tänkte kolla med er om ni skulle kunna mejla över bilderna från rockskivan som ni tog...? Skulle väldigt gärna vilja ha dem... Ni kan mejla på min vanliga msn-mejl. Tack, tack! Puss

2007-06-11 @ 11:01:02
Postat av: Le Bitch

Heeej pumpkins...!! Grattis till bra lopp av er alla tre i helgen. Tänkte kolla med er om ni skulle kunna mejla över bilderna från rockskivan som ni tog...? Skulle väldigt gärna vilja ha dem... Ni kan mejla på min vanliga msn-mejl. Tack, tack! Puss

2007-06-11 @ 11:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />