Mary ;D

WOoohhaa ! =D

I helgen är det Stafett-SM i Huddinge. Jag har nyss gått upp och sitter och väntar på att klockan ska bli 9.20 då jag ska äta frukost. När jag vaknade var det supersoligt! Va glad man blir då! Så jag fick packa om lite i väskan ut me de varma å in me de kalla, typ. =P
      Våran lilla klubb Kongahälla AIK (KAIK) ska ställa upp i två stafetter i F17. Det är svensk stafett, 1000m där jag kör 300 m:ers sträckan och sen är de 3x800 m imorgon. Jag är hyffsat nervös, som vanligt. (Tänk om man tappar pinnen, springer över markeringarna, börjar för hårt...) Men det kommer säkert gå bra! =)

Så nu kommer ni säkert inte höra så mkt från mig i helgen, för jag och klubben ska bo i Södertälje lördag-söndag. Men hoppas ni håller tummarna idag 13.40 och imorgon 15.15!


Puussen.

image727


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />