Gästskrivare Majzan ;D

God kväll :)
Sitter i mitt nystädade finfina rum här med Fisen och Emmy! De har jobbat på friidrottsskolan hela dan och nu e dom här för att vila upp sig och äta upp allt i mitt kylskåp.
Jag har för övrigt gjort jättegoda hallongrottor idag för jag har haft tråkigt. Alla bara tofflar eller jobbar! Inte okej! ;P
Vi funderar på att gå ut o bada snart för det e ju riktigt fint o blått ute nu.Trevligt. Lite pinsamt för jag har faktiskt inte tagit mitt första dopp ännu :O
Jag vågar inte sitta o skriva mer nu för fia o emmy kollar på mina gamla teckningar från lekis o skrattar åt dom ....måste ta bort teckningarna från dom omedelbums.
Massa kärlek från Mariaaaaa


Ett skämt bara:"Kalle, kan du nämna en stad i Indien?
"Javisst fröken, vilken då?

Erkänn,var den inte rätt kul?va?va?va? =)

image943


Skurt och jag på studenten :) Vänner för evigt <3 ;P

Kommentarer
Postat av: Mikael

haha xD :P asså dina skämt e så dåliga att dom blir roliga majzan... Jag har också städat :O vilket sammanträffande! säkert bara för du gluttade på min msn ;) pöss

2007-06-18 @ 22:50:30
Postat av: Majzan

Haha :D.Dom är faktiskt så roliga så att dom blir roliga!! :). Pusss

2007-06-19 @ 10:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />