Fia ;D

Godkväll! Kom precis från tvn där vi har suttit och mumsat på marängswiss :) Det var mycket gott, även fast jag inte kände så mycket smak ;P Haha!
Snackade med Richard för ett tag sen och vi kom fram till att jag skulle lämna återbud till på onsdag och satsa på att bli frisk  till helgen istället. Det kändes mycket tungt att skicka iväg mailet för det kommer bli ett bra lopp på onsdag, men men inte mycket att göra åt saken. Är man sjuk så är man... Fanfanfan!

Idag var första dagen på friidrottsskolan och det var ganska jobbigt idag. Dels för att jag var trött och förskyld men sedan regnade det också och sen hade jag en massa barn att lära mig namnet på! Aja det kommer nog bli bra det där, har bra ledare med mig i gruppen så vi får väl se till att ha roligt och försöka lära barnen så mycket som möjligt även fast det verkar omöjligt just nu när de inte lyssnar och springer omkring som galna höns :S

Vi fick hem betygen idag, de betygen som jag trodde att jag hade koll på men jag fick ett chockbesked faktiskt! Ett postivit besked för jag hade tydligen fått VG i matte B :D Helt sjukt ju! Men jävligt skönt och roligt för det trodde jag verkligen inte för jag var helt inställd på ett G. För jag har bara haft VG på två prov och resten G men men jag klagar inte det var bara lite roligt :)

Nu ska jag sätta mig vid tvn igen, jag skulle bara blogga lite och skicka iväg mailet till Sollentuna GP!
Ha det bra Pusspuss!
image972
Emsan och Marius som pustar ut efter ett jobbigt studsmattepass ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />