Fia ;D

Hallå! Har precis käkat pizza och snart ska jag lägga mig i solen för att sola och förhoppningsvis sova lite ;) Det vart ganska sent igår och det blev inte många timmars sömn inatt. Igår fyllde Tobbe 18 år, gratulerar gratulerar åter igen! Så igår var det middag plus dans och snack, mkt trevligt! Jag dansade inte så mycket då killarna bara spelade massa tekno och justin haha ;P Träffade många sköna lirare och sen fick jag träffa Sara igen, har inte träffat henne sen skolavslutningen så det var nice!

I fredags var vi som sagt ute på Muskö, det visade sig att en av killarna igår från festen också hade varit där. Och han hade dansat runt midsommarstången, den stången som vi  aldrig hittade :( Men vi hade roligt ändå, jag och Marius drog några moves till våran nya
favoritlåt och sen grillade vi och hade det mysigt! Det var även dags för årets första dopp :)

Jag skulle aldrig ha tränat igår för idag vaknade jag upp med halsont, jag kände av att det var något på gång redan igår men ändå tränade jag och sen vart det som sagt sent igår. Men jag ska sovasovasova och dricka massa c-vitamin så kan jag förhoppningsvis köra i helgen, får se om det blir något lopp på onsdag! Får ta dagarna som de kommer.

Ikväll får jag träffa Mary :D Det ska bli superroligt för det var som sagt ett tag sen vi sågs sist ;P Haha det ska bli very very nice!!

image971
Jag och Marius på studsmattan i fredags ;D

Kommentarer
Postat av: TobbeTrollkarl

Tack så mkt återigen:D:D
det va inge fel på musiken;) hahah!!
Kul att ni ville komma hare så bra i sommar vi kanske ses fler gånger.!
Pusso och kram

2007-06-24 @ 17:32:59
Postat av: Sara

Jag säger desamma sötnos! :D

2007-06-24 @ 21:29:47
Postat av: Micke

Härlig låt de där =)

2007-06-25 @ 15:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />