Fia ;D

Fan, fan, fan ska nog sätta på låten också ;P Nej men det gick inte alls bra idag! Det kändes jättebra första 200m som jag troligen persade på också men sen släppte jag dom andra bara, jag vet inte varför, men jag la bara av att springa och flöt sedan i mål. Jag kan och vill så mycket mer än vad jag presterar, jag vet inte vad jag ska göra för det fungerar inte för mig just nu :( Jag är helt enkelt för feg och så tänker jag för mycket!!

Idag är det täljedagen och senare ikväll ska vi till scaniarinken för att gå på fjortiskonsert med Danny, Måns, Sara Löfgren och några till ;) Nice nice! Ha det bra pussspusss

image928
En kväll på löpet med mina myspyskläder, ser ni raggisarna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />