Fia ;D

Home sweet home! :)
Kom hem från Holland för ett tag sen, och den resan har varit väldans rolig!!
I fredags bar det av, jag och Mary tog flygbussen till Skavsta och på flygplatsen träffade vi Sia ( Sofia) och så satte vi oss och käkade lite. Sen träffade vi massa annat roligt folk och sen flög vi och åkte buss i typ 5 timmar. Det var ganska segt faktiskt, så man såg fram emot en skön dusch och sova. Men icke sa nicke, för vi bodde på ett jätte konstigt vandrarhem där man fick bädda sin egna säng och de hade inga handdukar. Och det var de sista jag och Mary hade packat ur ;P Haha aja vi löste det sen ändå ;) Sen gick vi en sväng och handlade lite frukt och gottgott!
Läggdags!

I lördags gick vi upp tidigt och käkade en jättekonstig frukost, tyckte inte om något men fick pina i mig för att få något i magen. Sen åkte vi och satt där på arenan typ i 4 timmar och väntade på att få köra. Sen fanns det ingen mat där heller så jag käkade massa frukt och mackor och varma koppen, mkt mat det ;) Haha!
Maten har inte varit den bästa precis så jag har lärt mig att man ska ha med sig ganska mkt hemmifrån för jag åt inte alls mkt den här helgen...

Jag skulle springa 800m och det gick väldans bra! Eller ja det gick bra fram till 600 ;P Haha jag la mig fyra och vi varvade på 63sek, och sen vid 300m kvar stack jag för att jag kände mig jävligt pigg men sedan fick jag värsta syran och kom ingenstans sen sprang några om mig och jaaa jag kom trea. Tiden var inte så himla dålig ändå men fan jag kan mycket bättre!! Tråkigt att inte få ut allting, jag var helt enkelt för ivrig ;)

Sen åt vi mat och åkte till en nöjespark eller ja det fanns massa skoj där men vi skulle bara bo där över natten. När vi kom dit på kvällen sen hade det mesta stängt så vi gick bara runt och tittade lite...  Det fanns massa skoj så det hade varit roligt och stanna där en dag :)

Helgen har varit otroligt lärorik och väldans rolig! :) Träffat mycket trevligt folk och tävlingen gick bra!
Här kommer lite kort från helgen, bilderna är inte alls så proffsiga för det är jag och Mary som har tagit dom och vi är skitdåliga på att ta kort ;D Haha!