Fia ;D

Hallå! Shit vilken match... Hur kunde åskådarna bara kuta in på planen sådär, vart var vakterna? Haha skandal! :D
Men Sverige fick vinsten så vi ska inte klaga, men flummigaste matchen på läänge!
Idag var jag och Emmy på stan, vi skulle fixa med lite kort men när vi kom ner hade de flesta affärer redan stängt, så vi får skriva ut bilderna på måndag istället ;D Efter misslyckade försök att hitta någon affär, som var öppen där man kunde framkalla kort, gav vi till slut upp och gick till macdonalds för att käka lunch :) Vi tog med oss lilla menyn och satte oss på bryggan vid maren! Mycket mysigt var det :)


Efter det gick vi till Brolöpet där vi fick hjälpa till lite, sen tittade vi på Sannas lopp och starten på det stora loppet! Sanna vann lilla banan :) Du är grym stumpan!!


Sen träffade vi på våran favorit Adam.
Stackarn, han hade stått funktionär hela långa dagen!

Men när vi kom fick hade han några att flumma med:



Sekvenstagning, eller vad det nu heter då man tar flera bilder efter varandra ;)


Här kommer lite bilder från starten, jag tog på enhörnalöparna, ifall du inte ser någon så titta bara efter en randig, getingliknande dräkt ;D

Nu ska jag sooova :D  Imorgon gäller det, stafett SM 3x800m :D
Mary gumman tog SM guld idag, mkt bra jobbat Kongahälla! Ha det bra så hörs vi Pusss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kolla mina shorts på bild 10 : O Nice bajs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />