Emmy ;D

Jag kom precis på det, blev påmind om att jag faktiskt ska tävla imorgon!  Ska springa förtävlingarna på solletuna GP. Jag blir nervös av tanken på att tävla så jag undviker den så länge som möjligt tills imorgon precis innan jag ska börja värma upp, då kan jag börja tänka på tävlingen. Om jag börjar tänka på den nu så kommer jag bara hinna bli jättenervös och när jag blir nervös så blir jag ett annat ord på n, nämligen motsatsen till positiv så jag försöker undvika att jaga upp mig för tidigt inför loppen.
Idag har varit en riktigt rolig dag, jag har pratat och träffat massa löpetfolk. Först och främst så bor ju jag med Fia och Mary denna vecka, sen så pratade jag med Lindus på telefonen idag, sen när jag kommer till löpet så träffar jag Tessie och när jag går ut och springer en liten runda så träffar jag Linnea. Och ikväll så kom Majzan till löpet. haha en riktig famijeträff a la löpet ;) Haha!
Ikväll har jag skrivit lite diplom till barnen i friidrottskolan, ja jag vet att det är lite överambitiöst eftersom de ska vara klara först på fredag men jag kände att jag lika gärna kunde skirva dem idag så att jag slipper den där sista minuten stressen som vi hade förra veckan. Man ska vara ute i god tid ;) Sen har jag väll inte gjort så mycket mer, målat naglarna och pratat massa strunt som vanligt :)
Imorgon så är min uppgift att ta det så lungt som möjlig som ledare, försöka unvika solen och att bli trött. Och uppgiften att unvika solen kommer nog inte bli särskilt svår eftersom det var en liten fågel som viskade i mitt öra att det faktiskt ska regna imorgon!!! Hoppas att det inte är sant :)
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite i cosmopolitan och sen ska jag sova. Ha det bra Puss <3

Kom föresten på en annan sak! Det här är mitt 100 inlägg!!!!! Det firar vi med ett hipp hipp HURRA hipp hipp HURRA! Låt oss hoppas att det blir några hundra till ;) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />