Emmy ;D

Slut på den första friidrottskoleveckan. Det firades med strålande väder, glass och efter det ett var det dags för ett hårt banpass som gick väldigt bra. Vi körde snabba 200m och 150m lopp och jag är riktigt nöjd med passet för det gick mycket bättre än vad jag hade trott att det skulle göra! 
Igår mådde jag inte särskilt bra, hade slarvat med mat och vätska så jag hade typ frossa, huvudvärk och allting kändes jobbigt, så det vart ingen träning på kvällen utan istället var det en kopp te och sova som gällde.
Nu är jag hemma igen, känns skönt. Hemma väntade ett brev på mitt skrivbord, det innehöll något som jag väntat på så länge att jag till slut har glömt bort att jag väntade på det.
Imorgon ska jag sova ut och ta det riktigt lungt,  försöka ladda om batterierna för det behövs verkligen känner jag.
Och på fredag är det ju midsommar och då ska jag, Fia, Maria och Lena träffas och åka till en stuga och grilla och ha det roligt :) Vem vet det kanske blir då det är dags för årets första dopp, men jag tror inte det för jag är världens badkruka!

image947
Gänget som firade nyår tillsammans och som nu också ska fira midsommar ;)

Kommentarer
Postat av: lenis

YEAHH ;)

2007-06-20 @ 22:05:37
Postat av: mattzi

jag vill också vara med :D

2007-06-21 @ 13:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />