Emmy ;D

Det var ett tag sen sist, och det har väll inte hänt så oerhört mycket under den senaste tiden. Igår så var jag och mina kära systrar på en konsert, vi såg Danny, Martin Stenmark, Måns, och sen var det lite andra icke intressanta artister. Det var iallafall en väldigt bra konsert och sen så träffade vi R och hennes pojkvän P, det var ett tag sen vi sågs så det var trevligt att träffa dom.
Sen idag så har jag tävlat, sprang 800m på Huddingspelen. Kom på andra plats bakom Sara. Jag slog nytt pers och sprang på 2.15.95 ;) Jag var oerhört nervös innan, mådde dåligt. Tänkte inte några bra tankar och ville verkligen inte springa. Men jag lyckades vända det och se så bra jag sprang!!!
Imorgon börjar friidrottskolan igen, och efter det ska vi hem till våran favoritmaria, det ska bli jätteskoj :)

image603
Sara och jag är festfina på skivan :)

Glöm inte att håll tummarna för kära lilla Mary imorgon kväll, hon ska nämligen springa en stor tävling i Karlskrona. och jag är övertygad om att hon kommer göra bra ifrån sig för det gör hon alltid, för hon är bäst ;)

Kommentarer
Postat av: ciissiii

Grattis tjejer!!!!!

2007-06-18 @ 12:33:16
Postat av: Becky

haha ja visst och jag kan inte riktigt förstå varför ni ville gå på konserten haha. själv fick jag 500 spänn för att vara där haha ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />