Emmy ;D

"Det är över nu men jag kommer ihåg alla dagar med dig, dom är över nu"

Idag har treorna tagit studenten, dagen började med massa som skulle fixas gällande flaket och liknande. Det blev väldigt bra med fina skyltar och björkris och allt sånt. Sedan bar det av mot skolan för att se treorna springa ut, kramar och presenter att hänga runt halsen och sedan upp på flaket. På med musiken och sedan så körde vi runt i ungefär en timme, bra musik, underbart väder och perfekt sällskap betyder ju såklart att flakåket inte kunde bli annat än fantasktiskt roligt. Vi dansade, kastade vattenballonger och blev nersprutade med öl och cider. Det var riktigt kletigt så när vi klev av flaket så var det en snabb dusch som gällde innan vi skulle ha avslutningslunch nere i matsalen. Presenter till tränare och tal av rektorer, några tårar och många leenden senare var det över.
Sedan var det dags för att packning och sedan gick vi på studentmottagning hos Linnea, hon hade fixat det jättefint  :) Mycket god mat och roligt snack.

Sen har jag bara varit och handlat, och nu sitter jag här vid datorn och är oerhört trött ska gå och lägga mig tidigt idag, skönt var länge sen jag fick sova ut ordentligt :)
Imorgon ska jag hem till Majzan på studentmottagning och sen ska jag hem och på söndag är det tävling :)

BILDER FRÅN IDAG!

189563-838

Ha det bra Puss <3
Ååh så har jag hittat låten som jag hörde nere vid frukosten i veckan, den är så himla bra
http://www.youtube.com/watch?v=q97xuhYtUn8

Kommentarer
Postat av: Mikael

japp, det vart en skitkulig dag =). är helt slut ju... men jag är ju fucked up på bilderna men de är kanske inte nått ovanligt ;)jossan å frasse vart ju skit fina. hadetbraistockholmemmy =)

2007-06-09 @ 00:38:37
Postat av: Löpets Bitch

Vill bara tacka Er alla för att ni gjorde vår studentdag oförglömlig. Ni har alla en stor plats i mitt hjärta! ALLA MINA PUSSAR

2007-06-10 @ 14:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />