Mary ;D

Del 2:

Jag slängde mig på min gamla lila cykel som rullar än och cyklade upp till Lollo. Därifrån cyklade vi vant mot Surtesjön och tänkte på alla gånger vi har cyklat dit för simskolan, förr i tiden. Vi knatade upp och ner för alla backar tills vi äntligen kom upp. Vattnet var iskallt, jag fick tvinga mig i och Lollo trillade i.
  Vi försökte planera slutet av veckan men det gick lite trögt. Om man bara visste hur snäll solen vill vara.

Väl hemma hos Lollo igen satt vi och kollade
facebook. Jag blev medlem där igår har redan massa vänner. Så hilmans skoj att kolla på allas bilder. Hihi. Ni borde skaffa , alla blogg läsare!

Sen åkte de iväg me bilen och jag hem med cykeln. Jag lagade carbonara (stavas de så?) till Blute Water High! Sen pratade jag lite i tel med bl a födelsedagsbarnen och min kusin. Sen har jag suttit vid msn, typ.. Slaaappppizzz.



Jag förstår inte varför halva nyhetssändningen måste användas till att en 89:årig gubbe har dött. Han är la inte mer speciell än någon annan. Visst, wow, han gjorde massa filmer och teater grejer. Men det behöver ju inte vara "mycket tragiskt" som de skriver i vissa tidningarna. Låt han dö i frid. Ja, jag pratar om Ingmar Bergman.




Msn konversation del 1!

Åååh, vad det är kul med lättlurade personer ! =D

Mikael säger:
men nykvarn låter ju lite lantis !
Sanna Mustonen. säger:
jaa vi har höns och en kossa och en katt och en gris , värsta bondgården !
- Mikael säger:
du skämtar !
- Mikael säger:
serriöst ?
Sanna Mustonen. säger:
nej allavarligt , mina föräldrar är jehovas så jag måste ljuga om att jag ska fira emmy och fia

Sanna Mustonen. säger:
haha nu driver jag med micke !

Mary säger:
hahah

Mary säger:
tror han på det ?

Sanna Mustonen. säger:
Mikael säger:
vavava ?
- Mikael säger:
e dom jehovas ?
Sanna Mustonen. säger:
japp
- Mikael säger:
nej du är inte serriös ?
Sanna Mustonen. säger:
varör skulle jag inte va ?
Sanna Mustonen. säger:
jag skulle ju inte direkt ljuga om det

forstättning kommer imorgon ! =D

image1252

Vah, du skämtar du? Persade vi? Båda två? Han måste bara skämta !



 


Kommentarer
Postat av: Micke

hahaha! vafan ! :P ja trodde ju på det ^^; haha... fan va elaka ni ska va då :P och lägg inte in del 2, då känner ja mig ju nästan lite dum ^^; haha :P fy på er ! =) pösshej...

2007-08-01 @ 10:51:29
Postat av: Micke

btw... bilddagboken ska det va ;D

2007-08-01 @ 10:52:48
Postat av: Mickan

hahah, jehovas vittne=sant???

2007-08-03 @ 00:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />