Mary ;D

Mina två nya favoritbloggar (+ två till). De skriver toppenskoj ! Tänk om fiemmisarna också skulle skriva så, fast då skulle vi nog inte ha några vänner kvar. Man vet ju aldrig vem som läser ens blogg.. thöhö

 Alex Schulmans blogg
Han är den mest ärligaste bloggaren jag har läst. Skriver om allt och alla. Även massa skit om sin flickvän så hon skaffade också en blogg och den blev gör-känd på bara några veckor.

Hans flickvän Katrins_blogg. Bloggen heter Fuck you right back, å de säger la allt? haha

(Sen har vi Schulmans_stalker som förföljer han och förstör för han överallt. Skitkul
Sen har vi även Schulmans_stalkers_stalker som förföljer den första stalkern. Kan det bli bättre ? )

Jag hittade dessa bloggar genom en intervjuv med Katrin i Aftonbladet. =)

image1156
Inte spec vackra, tycker jag. Men allt kan man ju inte vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />