Mary ;D

Nu är jag iaf hemma från Tjörn, efter en fight om vi skulle hem lr stanna kvar en natt till. Tillslut bestämde vi att när katten kommer in så åker vi hem. Så blev det, och nu ligger hon utslagen i sängen efter en hoppig bilfärd hem. (Tänk er en flygande katt -i en bil!).

Igår träffade jag och Lollo några öbor -i regnet. De tyckte inte, som vi, att regnjacka och stövlar är mode på Tjörn. Senare försökte de verkligen få oss att tälta -i regnet. Men vi förklarade att vi tänker inte sova i ett tält när syndafloden kommer. Men de regnar ju inte i tältet! Då flyter vi ju iväg... =P

Idag har jag sprungit distans -i regn. (40 min + 5x20-20). Hela min rygg var sedan täckt av grus och lera. Tillochmed håret var så. Det är la bara för att jag slänger upp fötterna i rumpan, så galant, när jag springer. mahah.

Ska packa om väskan, det är det ända jag gör när jag är hemma, för imån ska jag till ALINGSÅS! =D

image1152
De spelade värsta melodierna på bara flaskor. Erkän coolt ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />