Mary ;D

Idag har jag kört bana på Fredriksskans i Kalmar. Det gick toppen, å jag fick tillomed se Kalmar FF:s tränare. Woohh. (Jag tror Kalmar FF ligger 4:a i tabellen, nu).
  Sen gick Jag, Anna och Maria på stan. Jag hittade en uuursöt tröja, som jag köpte. Sen köpte jag en tröja på Åhlens barnavdelningThöhö, värsta kapet. Anna hittade örhängen för 12 spänn !! Får la lägga in en bild på tröjorna när jag kommer hem. =)
  Ikväll ska vi spela massa Mario spel. Och Annas och mina föräldrar kommer ner från Göteborg med, så jag flyttar nog ner till morfar istället (=inget internet !!).

Nu ska vi skrubba miljoner potatisar till morfars party ;)

image1098
Fredriksskans uppe till vänster och stan är uppe till höger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />