Mary ;D

Hej hallå !

Guud vilken lång dag. Det var toppen på Ölands Djurpark. (Fast vi hann aldrig kolla på djuren ;) ). Vi hade värsta fina vädret, sol sol sol, men lite kalla vindar gjorde att vi frös.
   Man kan sammanfatta parken med att den är ganska B, hm, men otroligt rolig ändå. Om det är någon som har vart på Gröna Lund på 70-talet och minns att det då fanns en rosa bergodalbana och nu kan tänka den 30 år senare på Öland, kan nog förstå vad jag menar. Det är första gången jag var rädd för att åka en bergodalbana. Det skrek "Hej, kom å hjälp mig" om den. Men den var rolig och riktigt läskig ! Vi åkte segelbåtskarusellen ganska många gånger, för det var en sån otroligt söt kille som skötte den. ;)
   Vattenlandet var kallt, jag frös och fick ont i rumpan av alla skarvar på rutschkanorna. Det fanns värsta plastvattenlandet också där de sprutade vatten från alla håll. (Mina linser var såå glada!)

image1085
Piratvattenlandet..
image1086

Jag och min nya vän (En i The Blues brothers, förlåt, men hur hör han hemma på Ölands Djurpark?)


*Vi brukar lägga in en lista varje ny månad. Ex: Kvinnlig eller Manlig sida, eller bara massa frågor. Kan avslöja att Juli är en massa frågor. =)
*Åh ja, min fot mår bättre. Tack Lenis, som frågar!
*Tack till alla som kommenterar med, det är jätteskoj att ni gör det ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />