Mary ;D

Fick precis veta vilken grupp jag kommer i till Kittelfjäll.. Jag kommer att åka på söndagen i grupp 2! Som tur är kommer Nicki att åker i samma grupp som jag som det är en himlans tur att jag känner någon där. Holmis kommer åka på måndagen, snyft.
 (Alltså jag ska på en fältbiologkurs i augusti med 100 andra 90:or från skolan upp till Lappland).

Idag har jag dessutom sprungit litegrann med min stukade fot. Gick hyfsat =)

Roligast idag var när M.Westh och jag skulle lämna tillbaka två hyrda filmer:
- Vi går här för bussen går ju ditåt, sa Westh.
- Nej, den går hitåt, sa jag.
- Vah, nej, säg inte att du har hyrt den i Sollentuna!?
- Joo..
- Jag har hyrt den i Norrviken.
- Meeen..
  Efter lite övertalning så kom vi överens om att först åka till Sollentuna och lämna min film och sen ta oss till Norrviken. Allt som allt tog det en timma. Vi hann nog snacka om allt man kan snacka om, eller ? =P I Sollentuna Centrum hade de nån slags karneval dans, superflummigt. Tjejerna shakade rumpisarna i bara string (!!) och Westh spanade för fullt. Höhö..

Nu ska här snart käkas middag. Inatt är det sista natten på löp på ett ganska bra tag. (46 dagar till skolan börjar, typ)

image1032

Kommentarer
Postat av: Micke

men westhis! :O du har ju en jänta redan ;D hadet

2007-07-06 @ 17:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />