Mary ;D

Godkväll !

Tänkte berätta lite om i söndags! =D
  Då sprang jag 800 m i F17. Jag persade med nästan två sekunder och fick tiden 2.11.15. Yeaah. Jag kom två och den rackans Lovisa kom etta. Hon kom dessutom trea i tresteg och 400 m och 8:a i 300 mh. Hon ligger i hon ;) (Vi kommer ha många flummiga studsmattenätter i sommar, Loveesa. thih). Som pris fick man kaninöron och ettan fick en tröja. Jag snackade lite med prisutdelaren och de visade sig att han jobbade på samma jobb som min fasters man. ( Typiskt Göteborg, om man träffar nån ny person hittar man alltid nån gemensam bekant. Med Alla! ) Så jag frågade han lite snällt: Det finns möjligtvis inte ett pris till tvåan också, kankse? Åh, gissa vad? Det fanns det. Sicken tur jag har. =D

Efter alla lopp var färdigsprungna så hoppade Jag, Fia och Emmy in i Ullevis duschar som ligger under läktarna. Fick värsta flashbacks när man gick i de gångarna under läktarna för vi brukade alltid träna där förut på vintrarna. Flummigt värre att träna där av alla ställen. 

Nu ska här sovas och imån bär det av till Löpis. yeye

image1026
Men gud så gulligt, vad gör jag med bena? =O

 

Kommentarer
Postat av: Majzaaaan

Ååh,jag ville också ha kaninöron =(. Dom var oerhört heta ;)

2007-07-03 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />