Fiemma ;D

F- Heeej! Nu har vi precis sett klart på allsång på skansen och nu ska vi nog cykla iväg och hyra en film tror vi, om vi inte får skjuts, det regnar ju! SOM VANLIGT!
 
M- Idag har vi varit på stan och shoppat. Fia köpte ett par jättefina skor, som även Gideon gjorde. Emmy hittade ett gulligt linne och jag köpte en muffins ;)

F- Jag köpte mina efterlängtade herkulessandaler, eller jesussandaler som Mary och Pappa säger ;) Sen cyklade vi hem i regnet och sen gick vi KONGO, och det var superhalt!

M- När jag hade klivit av bussen in till Göteborg så gick jag och kollade vilket spår tåget skulle gå ifrån, det var spår 1 och jag stod på spår 15. Efter att ha gått fem spår kom jag på att tåget gick om 1 min. Jag hann precis in innan dörrarna stängdes. Tajmning!

E-  Idag har jag jobbat, sen var vi på stan. Vi kollade runt i massa affärer, Gideon följde med haha. Jag köpte ett jättesött linne, rött med hjärtan. Sen så cyklade vi till Kärret Kongo, gick på dom hala och halvtrasiga brädbroarna, Mary puttade nästan i mig i vattnet. Sen var vi på en Kina restaurang jag åt en jättegod efterrätt, friterad banan med vaniljglass. Nu har vi kollat på allsång på skansen och gjort korttricks haha. Nu ska vi ut i regnet och cykla och hyra en film.

Så nu har ni fått allting upprepat tre gånger så jag tror ni har förstått vid det här laget vad vi har gjort idag :)
Ha det bra Puss <3

image1159
Fia, Mary, Jag, Johanna och Sanna

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud vilken SÖT bild ! :) den bjuder jag på ;:)

Postat av: Gideon

The shopping was fun ;)

2007-07-29 @ 23:52:50
Postat av: Gideon

The shopping was fun ;)

2007-07-29 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />