Fia ;D

Vilken dag! Dagen började med avsked och sedan en låång tågresa som aldrig tycktes ta slut. Men sen var vi äntligen där, på Södertälje syds station. Vi var hemma! Det kändes så jävla skönt att komma hem och träffa alla igen :D Jag har saknat dem så jävla mycket!!
När vi kom hem så åkte vi och handlade och sen kom Sannis och hämtade upp oss för vi skulle träna ihop på ip. Efter passet åkte vi till kolgrillen och hämtade mat och sen ringde jag några samtal och sen städade jag rummet. Jag hann inte bli klar men jag får ta resten någon annan dag. Inte imorgon för då är det min födelsedag!! Wiihoo, imorgon blir jag 18 år! Vi får väl se vem som är först med att gratta mig iår. Förra året vann Alex för han smsade 3 minuter över tolv. Undra vem det blir iår ;) Hihi!
Det känns lite konstigt allting, för det är den här dagen man har gått och längtat efter och nu är den här...  Och på onsdag ska vi ut med Majzan :D Yeah! Ha det bra för det ska jag ha! Pusspusspuss!
image1245
Jag och min Jennypennyplutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />