Fia ;D

Godmorgon, godmorgon! Det är ingen godmorgon för mig för jag är jättetrött. Det vart lite för sent igår!
Igår sov jag ut och gick sedan upp och käkade frukost sen snackade jag med Sannis :) Alltid lika trevligt! Men sen var hon tvungen att fortsätta arbeta och då gick jag upp till receptionen och hämtade en tvättlina och massa skruvar och krokar. Jag var på sådant fixhumör så jag skruvade upp en ny gardinhängare i husvagnen och och bytte gardiner :) Det blev jättemysigt jämfört med de knalloranga innan :S Haha!

Efter det jobbade jag till nio och sen käkade vi och sen gick faktiskt jag och Emmy ut och sprang! Mitt i natten, okej inte mitt natten, det var att ta i men det var mörkt för vi stack ut runt tio tiden. Vi körde distans och vi körde på ett nytt ställe och spanade in massa coola hus, sen vart det för mörkt tyckte jag så vi vände tillbaka. Sista biten är alltid läskigast för det är en gångstig med massa buskar och träd runtom. Så när vi kom dit ökade jag och sen såg jag ett ljus, först trodde jag att det var en cykel men sen visade det sig vara en person som gick med en ficklampa. Jag bara men guud hur kan man vilja gå själv här ute när det är alldeles kolsvart?!

Sen kom vi fram till husvagnen och stretchade då Jenny berättade att Gideon hade varit upp i receptionen och att hon hade berättat att vi var ute och sprang. Det var lite roligt för gissa vem personen med ficklampan var om inte Gideon, som hade gått för att möta oss ;) Hihi :) Så när vi stod och stretchade så kom han tillbaka och han bara skrattade för jag hade sett så rädd ut... Sen satt vi där och snackade lite medan jag stretchade,Emmy gick och duschade, kom tillbaka, och vi satt fortfarande kvar. Sen gick jag och duschade och Gideon stannade kvar i husvagnen med Emmy och Jenny :) När jag stod i duschen blev det IDOL  2008, för min favoritlåt "Here in your arms" kom och självklart sjöng jag med  ;D Sen gick jag tillbaka och sen satt vi och snackade lääänge för klockan vart runt 2 när han gick. Det sista vi gjorde var att byta nummer, och det var inte det lättast! Men sen fungerade det och vi sa dio dio och hejdå och båda gick och varsitt håll ;)
image1155
Badbryggan en kväll ;D

Kommentarer
Postat av: Sanna

:D vilket kort inlägg fia :P
Va bra att du fick nummret :D:D

Postat av: Fia ;D

Hihi jag är alltid lika bra på att korta ner inläggen :P Jag är så detaljerad! Jaa det var very nice :)

2007-07-24 @ 11:35:21
Postat av: matte

jag har inte riktigt fattat vem den där didion eller gideon är?? Kan man få en grundläggande rapport?

2007-07-24 @ 16:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />