Fia ;D

Godmorgon! Idag fick jag släpa mig ur sängen för jag var är så jävla trött, jag vet inte men jag har känt en seghet i kroppen nu ett tag. Jag kanske dricker för lite vatten och äter för mycket godis... Idag ska jag dricka jättemycket vatten och massa frukt så får vi se om det blir bättre idag ;) Hihi!
Senare idag ska vi köra bana med Alingsåsgänget, vi kanske inte ska träna ihop med dom men vi ska iallafall träna samtidigt som dom ;) Richard ringde och frågade om vi kunde komma, för vi skulle egentligen ha kört bana imorgon men vi bytte dag dels för att det är roligare och köra är det är några på vallen och sen ska vi till Liseberg imorgon. Jag får se om jag vågar åka någonting, jag har blivit lite skrämd nu när det har hänt så många olyckor på senaste tiden... Usch! Men småtjejerna är jättetaggade och dom har skrivit ner en lista på allt dom ska åka. Hihi tänk när man var så liten och räknade ner dagarna till sin födelsedag och jaa man var jättespänd över att få åka till Liseberg liksom ;) Nice nice! Nu ska jag jobba vidare... Pusspuss!
 

image1126
Småtjejerna som är nergrävda ;D

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Haha vilket coolt kort de blev..Fia kan du skicka över de bilderna till mig på hotmailen så blir kusinen jätteglad...Puss på er å hälsa alla..

2007-07-19 @ 19:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />