Fia ;D

Cyklingen gick väldans bra med tanke på att jag cyklade på en damcykel ;) Det vart lite pinsamt när jag mötte två cyklister med riktiga cyklar bara men annars gick det bra! Jag cyklade lite nya vägar för att se lite mer av Alingsås.
Alingsås är verkligen en fin stad, en sommarstad skulle jag vilja säga! För jag skulle inte kunna tänka mig att bo här, för på vintern måste det vara ganska segt! För nu på sommaren kan man vara på alla fina stränder och gå i Nolhaga och alla andra fina parker men sen på vintern kan det inte finnas mycket att göra?

Här kommer lite bilder från gårdagens cykeltur:

Kul att det bara är på massa vägar ;) Men bilderna är väldigt speciella för dom är tagna cyklandes ;P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va mysigt det ser ut !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />