Fia ;D

Hallå hallå! Bokade precis in stuga och när jag ändå sitter vid datorn så kan jag ju passa på att skriva ett inlägg ;)
Gårdagen var väldans seg, det regnade hela långa dagen och vi jobbade bara i tre timmar.
Sen tränade vi, vi körde distans och när vi sprang så såg vi lite längre fram på stigen en gubbe som vi kom närmare och närmare. När vi sprang om honom så hängde han på och försökte gå om, tänk er en jätte gammal gubbe som är ute och lufsar som helt plötsligt börja tävla mot en, haha! Det var lite roligt faktiskt för han kämpade på och vi gav oss inte men sen efter ett tag kände vi att han släppte och då började vi jogga i lagom tempo igen;P
Sen tittade vi på Da vinci koden, jaag vet att vi är sååå ute men jag har inte haft något tillfälle att se de innan och sen har jag ingen ro att läsa en sådan bok. Men nu har vi sett den!

Idag har jag bara jobbat,jobbat men jag slutar om fem minuter då ska jag träna ,och sen funderar jag på att dra med någon in till stan och fika. För det vore jättemysigt, lika mysigt som det är att kura ihop sig under täcket och se på film och höra regnet smattra mot fönstret! Visst är det mysigt?! Ha det bra så hörs vi Pusspuss

image1061

Mina sötnosar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />