Fia ;D " En smarties med daim"

Jag lyckas alltid göra bort mig! Idag var det på donken då jag beställde en smarties med daim.
J- Hej jag vill ha en smarties med daim och en glass med chokladtopping.
Kassören- Ursäkta?
J- Jo jag vill ha en smarties med daim och en glass med chokladtopping.
K- Smarties med daim??
J- Oj jag menade en mcflurry med daim :D HAHA!
Sen sa jag någoting för högt så hon kom ut till oss och frågade om hon hade missat något. Jaa det är svårt att beskriva men det hände mycket på donken i Alingsås. Ja till alla er som var där, kul för er! Och till er andra, ni missade något! :D Jag hade ju öppnat idag så jag var supertrött och larvade mig med hakklapp!


Här är alla som fick vara med om knasfias påhitt idag på donken:


Efter donken cyklade vi hem och jag gick ner till stranden och satte mig med min ipod och njöt av solen ;) Sen cyklade jag och Miranda till Ica Maxi och handlade mat. Idag blev det smurfpankakor och gulaschsoppa. Haha!



HAHA JAG ÄR STÖÖÖRD :D HA DET BRA PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Mary

Hur gör man sånna dära ?

2007-07-28 @ 23:24:07
Postat av: Emmy

Man häller i karamellfääärg ;)

Postat av: Mary

det måste vi göra när vi har pankaksparty !! =D

2007-07-29 @ 11:19:04
Postat av: Therese

Såg ju väääldigt gott ut ;)
Sånna brukar vi också göra hemma.
Är på med det där om pancakes party :D
Snart 18...

2007-07-29 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />