Emmy ;D

Igår kväll så fiskade jag och Miranda i över två timmar, jag fick napp tre gånger det var jätteläskigt! Tyvärr så visste jag inte hur jag skulle få upp fisken så den släppte kroken alla tre gångerna, Miranda blev ledsen och arg på mig för att jag tappade fisken för då skulle ju inte Findus (hennes katt) få någon fisk. Haha men jag blev bara glad när fisken släppte för jag skulle inte vilja behöva röra den, vågade inte ens sätta fast mask på metspöet så det fick Miranda göra. Fast jag gillader kastpöet bättre för det var roligare, men jag blev trött i armarna!

Idag har vi varit nere på stan och handlat té, det blev som förra året världens godaste te som heter Ellinor dansar, köpte med oss till Maria också som hade gjort en beställning haha ;) Sen köpte vi också ett té som hette Olala och Mums mums. Så nu är det massa tédrickande som gäller ;)

Just nu sitter jag här och har tråkigt, näst sista dagen på jobbet och det känns oerhört skönt. Jag vill hem, saknar alla och är trött på Alingsås!

Ha det bra Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />