Emmy ;D

Jag överdriver inte när jag säger att det har regnat konstant i 10 timmar nu. Hela natten har det ösregnat och det har till och med läckt in i våran lilla husvagn haha. Jenny hade vaknat av att det hade droppat vatten från ventilen haha stackaren.
Idag ska jag nog in till stan och se om de har den där parfymen jag bloggade om förut, sen ska jag köpa lite och kolla lite. Efter det så ska jag träna distans, hoppas att det ar slutat regna då för dte är ju inte så kul att springa och bli blöt och frysa.

Imorgon kommer Mary hit, åhh vad jag har saknat henne :D Men hon är inte den enda som jag har saknat såklart, listan kan göras lång. Men den bli lite kortare imorgon för då får jag träffa Mary och pappa och farmor som ska komma hit och hälsa på :)

Nu ska jag gå och kolla hur de utcheckade stugorna ser ut! Ha det bra Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />