Emmy ;D

Har precis ätit lunch, det blev lasagne ;) Innan dess har jag hunnit med att träna och städa lite!
Om cirka två timmar kommer hela gänget hit, det blir värsta släktträffen för farmor och pappa ska komma ner också nästa vecka, det är alltid extra roligt när man är många!
Så det blir säkert ett besök på Liseberg, och kanske en shoppingrunda i Göteborg under den kommande veckan!

Nu håller jag tummarna för att det ska gå bra för Stella och Åfelia på deras utställning, det är lilla Åfelias första utställning men jag är helt säker på att det kommer gå jättebra för dem båda för de r välrdens sötaste hundar :) Ska ringa och höra hur det har gått hittills, vad de har fått för bedömningar och sånt!

image1109


Ska nog skicka iväg lite mail nu, sen måste jag skriva klart en träningsrapport för juni måndag om jag inte riktigt är klar med. Men den hade jag faktiskt glömt bort, ajabaja! Haha sen så ska jag skicka in lite svar på frågor till tidningen som vill publicera en liten notis att jag faktiskt fyller 18 år den 31 juli!!! Inte så långt kvar nu :)

Ha det bra Puss <3

Kommentarer
Postat av: M

Börjar bli nedräkning nu...

2007-07-17 @ 11:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />