Emmy ;D

Godmorgon! Kul att se att det är så många som läser, och dessuom är det flera som kommenterar vilket är jätteroligt! Fortsätt så, så blir vi glada och motiverade att fortsätta skriva massa braiga inlägg.
Nu är det cirka tre timmars arbete kvar för idag, sen ska jag ut och springa distans. 
Sen så har vi ett födelsedagsbarn här också, lilla Miranda fyller år GRATTIS!! 

Ha det bra Puss <3 
image1089
Jag cyklar i centrum :)

Det krävs två för att en lögn ska fungera, en som ljuger och en som tror på det!

Kommentarer
Postat av: m

GRATTIS MIRANDA

2007-07-12 @ 10:08:54
Postat av: Sanna

Den där var bra emmy , har du kommit på den själv
? :D miss er , haha ! Börja svara i telefonen så behöver jag inte ha så tråkigt på jobbet och jag slipper sakna er. Har ingen att prata med och ni är ju bra på det ; )

Postat av: Emmy ;)

Jag svarar alltid i min telefon ;) Så det är bara att ringa när som helst och hur ofta som helst haha. Saknar dig också Sannis :)

2007-07-12 @ 12:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />