Emmy ;D

Vad sa du senast: Det är så krångligt med alla dessa bokade platserna, man vet inte vilka som är lediga eller inte
Vad sa någon senast till dig: Får jag ta en kopp te?
Vad önskar du att någon sa till dig just nu: Här Emmy jag tycker du ska ha dom här (sträcker fram några femhundarlappar)
Vilken skvallertidning köper du helst: Alla är intressanta, skvaller är alltid lika roligt
En kvinna jag aldrig skulle vilja vara: hmm finns flera
Det mest irriterande ljudet jag vet: Gnissel
Vad har jag alltid i min kyl: Glass
Vad har jag alltid i mitt skafferi: Pasta
Pinsammaste boken i bokhyllan:
Vilken tå är längst på dig: Stortån
Persienner eller rullgardin: Persienner
Panta burkar eller slänga: Panta
Hur ser dina sängkläder ut: Just nu är de vita med röda blommor på
Hur många sms får du per dag: Det beror på, i genomsnitt kanske två per dag
Vad ville du heta när du var liten: Jag vet inte, tror att jag var nöjd med mitt namn
Älsklingsfärg som barn: Lila tror jag det var
Älsklingsfärg nu: Röd eller lila
Ny serie som verkar bra: Hmm har inte så bra koll på de nya serierna
Töntigaste reklam: Tycker de flesta reklamerna är oerhört töntiga värsta överdrivna haha
Egenskap du saknar hos dig själv: Att tro på mig själv att jag klarar av saker
När grät du senast: Typ för 11 dagar sen, då jag var besviken efter mitt 400m lopp på VU
När skrattade du senast: Idag
Vart önskar du att du var just nu: Utomlands, på stranden med en iskall smoothie i handen
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Haha det beror på vad det är för dokusåpa
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Brukar du sjunga i duschen? Nej men lyssna på musik
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Friidrott
Vad är viktigast för dig? Att jag, min familj och mina vänner mår bra
Laddar du hem musik och film från internet? Ja ibland
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Jag skulle resa
Vad är det bästa med julafton? Att umgås med familj och nära och kära, och alla fina julklappar
Tänker du mycket på ditt utseende? Jo, men det gör väll alla ;)
Vad får dig att slappna av? En kopp té och en bra bok
Är du mörkrädd? Nja, ibland
Vilken färg är snyggast? Röd
Tycker du matte är svårt? Det beror på vilken nivå det ligger på
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, det tycker jag inte
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar eller en resa
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Beror på när jag gick och la mig och vad jag har för planer för dagen
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Allt och alla
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej det är upp till var och en
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Måste nog faktiskt svara mig själv!
Läser du ofta böcker? Jaa! Jag älskar att läsa böcker
Vad föredrar du för sorts filmer? Jag gillar verklighetsbaserade filmer
Vad slösar du mest pengar på? Småprylar
Vill du gifta dig? Ja, självklart ;D Jag vill ha ett riktigt prinsessbröllop med häst och vagn och allt!
Vill du ha barn? Ja en pojke som ska heta Leo ch en flicka som ska heta Stina
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Vilka länder har du varit i? Bulgarien, Turkiet, Portugal, Spanien, Finland, Tyskland
Vilka husdjur har du haft innan? Hamster, fiskar, fåglar
Är du bra på att laga mat? Ja det skulle jag nog vilja påstå, när alla ingredienser, tiden och orken finns så
Var badar du helst? Utomlands
Vilka djur är du mest rädd för? Ormar
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Inget livshotande allafall "peppar,peppar"
Vilken kändis är hetast? Hmm kan inte bestämma mig
Gillar du att dansa? Inte så värst mycket
Vad har du för klädstil? Jag veti inte om jag har någon speciell, blandar lite :)
Är du flygrädd? Nej det är jag inte
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Jag tycker det är jättebra, rökning borde förbjudas överallt!
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Jag ÄLSKAR nästan all sorts glass
Tror du på ett liv efter döden? Ja självklart, man kan ju inte bara försvinna
Vilket kaffe sörplar du helst? Latte
Vilket mobilmärke föredrar du? Samsung
Vill du gå ner i vikt? Nej jag är nöjd med min vikt
Vad har du för personlighet? Envis
Har du varit deprimerad? Nej
Tycker du om sushi? Nej jag är allergisk mot fisk
Tror du på livslång kärlek? Ja, men jag tror också att kärleken inte lltid är lika stark, att det går i vågor
Vad äter du helst när du ser på film? Chips popcorn eller godis
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja det gör dom
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Ja för då skulle jag kanske vara lite rörligare
Har du tandläkarskräck?  Ja, det är jätteläskigt med massa konstiga saker i munnen
Vilken hårfärg har du naturellt? Brun
Biter du på naglarna? När jag är nervös eller stressad
Har du någongång haft självmordstankar? Nej det har jag inte
Är du beroende av något? Jag är beroende av många saker
Vilka internetsidor besöker du varje dag? fiemma.blogg.se, aftonbladet, friidrott.se, hotmail, sannamustonen.blogg.se, frassematte.blogg.se

Haha det tog lite tid att fylla i listan, har gjort det lite då och då. Men nu är den klar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilka internetsidor besöker du varje dag? fiemma.blogg.se, aftonbladet, friidrott.se, hotmail
Du glömmde en ! Sannamustonen.blogg.se ! :(

Postat av: Emmy ;)

Självklart besöker jag din blogg varje dag, ska lägga till den sanniebannie ;)

2007-07-12 @ 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />