Emmy ;D

Det regnar, regnar, regnar, regnar, regnar, regnar och regnar och regnar. Det verkar aldrig vilja sluta regna! Men dagen har gått hyffsat fort ändå. Har jobbat lite och sen har jag tränat distans i Nolhaga parken, det var jättefint där. Och det känns verkligen kul att byta träningsmiljö ett tag, man blir värsta motiverad då för det är extra roligt att springa nya rundor ;) Efter det var det dags för att köra min kära rörelseövningar och bålstyrka med boll, hittade tillslut en plats under tak att träna på!
Sen så har jag och Fia kolla på Da vinci koden, alla har pratat om den, många har läst boken och ännu fler har sett filmen. Men jag har faktiskt inte varit intresserad av den fören den här regninga dagen då jag inte hade någonting att göra. Vi kollade på en bioduk som finns här på campingen och filmen visade sig vara  väldigt intressant och bra. Det känns som om att det kommer bli en hel del filmtittande på kvällarna och dagarna om det här vädret ska hålla i sig. 
Nu är jag hungrig, ska kolla om det finns några mackor och lite té ;) Ha det bra Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jocke

Var är inbjudan till er fest? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />