Emmy ;D

Nu är sommarlägret över. Det har varit ett roligt läger, mycket skratt, skvaller och bra träningspass.
Imorgon bär det av mot alingsås och där väntar tre veckors arbete på campingen. Det känns som om jag hela tiden är på resande fot, det är alltid något nytt på gång. Men jag ska inte klaga, hellre mycket att göra än ingenting!

Nu är det bara 25 dagar kvar tills vi fyller 18! Och vi planerar att ha en fest den 4 augusti så ni som är intresserade kan ju planera in det datumet ;) Men vi kommer höra av oss när vi har bestämt lite mer ;)

image1035
                                                                                           Mary och Jag


Mary visade tillslut mig den där sidan där man får dagligt horoskop, och dagens citat för lejon är -Det liv och den kärlek som vi skapar är det liv och den kärlek som vi lever i.

Sen hittade jag en text som kort beskriver lejon, och dte är läskigt vad det passar bra in på mig! Håller ni inte med om att det stämmer? Särskilt det där med att skjuta upp saker och att inte gilla att bli tillsagd vad man ska göra! haha

LEJONET
(23/7-23/8)

Charmig, karismatisk och generös är kännetecken hos ett lejon. Gillar att bli placerad i centrum för allas uppmärksamhet och klarar inte av att andra säger åt den vad den skall göra. Pengar är inte viktiga i sig själv men visst är lyx och överflöd trevligt att ha tänker ett lejon. Expert på att skjuta upp saker. Det finns inget som är så viktigt att det inte kan skjutas upp till imorgon är lejonets ledord.

Nu ska jag sova. Sov gott Puss <3


Kommentarer
Postat av: anna jansson

Grattis i förskott :)

2007-07-07 @ 16:03:13
Postat av: anna jansson

Grattis i förskott :)

2007-07-07 @ 16:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />