Emmy ;D

Dagen började med ett styrkepass ute i det blöta gräset, sen var det lunch och efter det så åkte jag och Mary in till stan och vi hittade en jättemysigt café. Där satt vi och drack våra smoothies och snackade en massa om allt möjligt. Det var rätt djupa funderingar vi hade, om våran framtid och vad som egentligen är viktigast i livet. Sen så tjuvlyssnade vi på folk och löste hela tre stycken korsord i veckorevyn, vi är grymma på korsord!
Sen så kom Fia, Sanna, the twins och Johanna till cafét, dom var trötta efter allt springade och skjutande på laserdome. Så dom köpte lite fika sen så tog vi tåget in till Sollentuna centrum och hyrde en film. Jag säger inte vilken för den här bloggen har ju redan en fjortisstämpel, men jag kan ju säga att den enda som grät var våran kära lilla Mary och det var jättegulligt för när hon grät så skrattade alla andra. Mixade reaktioner kan man lungt säga. Efter filmen så fick jag lite massage på mina stackars vader av snällaste Röjan.
Nu så sitter jag här, de andra pratade om att bada och basta men jag kände att jag var tvungen att blogga lite sen så måste jag ju såklart skriva klart min träningsdagbok för juni månad, jag är nääästan klar ;)

Ha det så bra Puss <3
189563-489
Jag mitt uppe i massa funderingar haha ;)

Kommentarer
Postat av: Micke

haha visst är ja snällast! ;D och jaaaa... det var en riktig fjortisfilm som ni såg på :P å ja fattar inte hur ja kunde gå på att Johanna va med i den xD är nog lite lättlurad ibland :P hadetbraemmy

2007-07-06 @ 17:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />