Mary ;D

Vet ni vad jag gjorde? JAG MISSADE MITT TÅG! Kom en halvtimma försent för att jag hade kollat fel på biljetten. Superkul, verkligen. Fick köpa en ny biljett till ett tåg som gick 2 h senare.
'Nu har du lärt dig de också" sa m&p. Mmhh, tack, va bra.

Har packat klart och vägt väskan nu. Vår fjortisfotgraf fick ta min Wetwest. Hade inte plats. Jag mutade me min underbara diamglass. hihi

189563-96 Så här ser ett X2000 tåg =)


IMÅN ÅKER VI TILL VÄRMEN, hoppas att vi kommer hinna se solen nått.

Goodnatt, vi kanske hörs i Portugalien !? =D


Kommentarer
Postat av: Maajkel

jodå den var skitgoo ;)

2007-02-24 @ 23:49:19
Postat av: Anonym

Klantarsle ;)

2007-02-25 @ 10:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />