Mary ;D [Skynda Fynda!]

ICA MAXI FOREVER! ;D


1                         2                       3

1
. Otroligt underbara trosor för alla dagar. Man får 3 för 49.50 kr, PANGPRIS! Vi köpte några par var.
2. Jag hittade en underbar jacka som påminner om sommaren. 59 kr. Fanns inte kvar i så många expemplar så att det är bäst ni skyndar er!
3. Emmy och Jag fann otroligt söta innetofflor med ko-inspirerat mönster. Supersköna att traska runt med på löpet. Kostar bara 39 kr. Halva reapriset. Otroligt!


SKYNDA FYNDA!

Jag måste också berömma Ica Maxi på sitt stora utbud av både mat och kläder. Nu behöver man inte längre åka långa resor till stan utan kan shoppa loss i sin vanliga matvarubutik. Tack Ica Maxi för att ni gör min dag lättare att leva!


När jag ändå håller på att tacka vill jag både tacka och berömma våran fjortisfotograf Mikael, som ni säkert redan har hört talas om. Han tar de flesta av våra underbara kort.

Han hittade själv en efterlängtad dinosarie  till sin samling, från Ica Maxi såklart.

Puss på alla er som tittar förbi. Vi älskar er alla ! ;D


Kommentarer
Postat av: Maajkel

Klockrent ;)

2007-02-17 @ 13:52:11
Postat av: Anonym

hihi

2007-02-18 @ 16:18:21
Postat av: Anonym

hihi

2007-02-18 @ 16:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />