Fia ;D

Jag är sjuk :( Buhu!!! Min näsa är helt täppt och jag har ont i halsen och vi ska åka till Portugal om två dagar jag måste bli frisk! Ska käka massa apelsiner och dricka mkt honungsvatten. Någon som har något annat tips mot förskylning? hihi :)
Nu ligger min ipod på laddning så imorgon ska jag fixa nya, braiga låtar som jag ska dunka nere i portugal :) Ska självklart lägga in låtar från salem al fakir och sen från westlife love album. Jag kommer ha så bra låtar att jag inte kommer vilja göra annat än ligga i solen och lyssna dygnet runt... Med tanke på sol, hoppas det blir fint väder så vi kan få lite färg. Inte för att jag blir någo brun, jag blir bara röd men i allafall det är bättre än vitt! Usch jag är jätte blek det är pinsamt vad blek jag är!!! Aja nu ska jag nog krypa till kojs och sooova ut länge imorgon så förskylningen blir bättre.
Ha de bra gott folk Pusss!


Kommentarer
Postat av: Robin

mycket dunk i dom låtarna =)

2007-02-24 @ 00:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />