EMMY;D"Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen"

Hej. Idag var jag hos läkaren. Han skrev en remiss så jag ska få en röntgentid efter lägret i Portugal. Men oavsett vad det är så får jag inte springa på lägret! :( Antingen så är det en stressfraktur eller så är det en inflammation. Jag lever på hoppet, eftersom både Fia och Linda har ont på samma ställe och dom bara har en inflammation så hoppas jag att det "bara" är en inflammation för min del också.
Men det jobbigaste är att jag ska avlasta med kryckor, kul att hoppa omkring på det i Portugal liksom, att åka på ett träningläger och inte få springa är en sak, men det är en helt annan att åka på träningsläger och hoppa på kryckor !!!!
Men men jag får se det från den positiva sidan, jag behöver inte vara inne på hotellrummet en timme innan träningspassen, utan får ligga kvar i solen ;) Sedan får jag service i matsalen hopas jag iallafall, hur ska jag annars kunna få någon mat, kan ju inte bära tallriken själv jue :( Och armarna blir staarka ;)
Men men ikväll ska jag inte göra något speciellt, imorgon blir det stan och packning.. På söndag klockan 15.05 bär det av mot Algarvekusten i Portugal! 
 
PUSSSS PÅ ER ALLA <3<3<3<3
189563-93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />