EMMY ;D


Kom hem från skolan för ett tag sedan. Vi hade lenvadlära då vi skulle svara på frågor (ja/nej med mentometerknappar så ingen kunde se vem som svarade ja/nej osv. Det var ganska roligt att se vad alla svarade för man känner ju alla som satt i rummet eftersom vi bor ihop. Och nu när man fick vara anonym i sina svar så var det nog flera som verkligen vågade vara ärliga i vissa frågor.
Det jag tycker var läskigast var att sju stycken svarade att de någon gång hade tänkt på att ta självmord. Hallå! Det är ju asmånga (vi var bara 19), och det var en som hade blivit sexuelltutnyttjad/våldtagen!!?
Sedan var det såklart intressant att det var ett flertal (jag tror att det var 9) som svarade att de inte tror att de kommer hålla på med löpning om tio år, och en svarade att han/hon inte kommer fortsätta med löpning efter tiden här på löpargymnasiet!!!
Men men nu ska jag plugga, har asmånga engelskaglosor till imorgon, det blir som alltid med alla andra glosor, in genom örat, ner på pappret på förhöret, och sedan ut genom det andra öret efter förhöret. Jag kommer aldrig ihåg mina glosor efter jag har haft läxförhör på dem, vilket inte är ett så bra tecken!


189563-5
                                               VILKA SÖTNOSAR !!!

Kommentarer
Postat av: Maajkel

Det är lätt du som gör bäst bloggar emmy (=jag vill ha sex!!!);) men tyvärr så tror jag att ni har typ 0.5 besökare per dag xD

2007-02-14 @ 20:22:37
Postat av: Anonym

engelskan!?!?! vem bryr sig om AÅB liksom hallåååååååååååååå:P men de e väldigt många som har tänkt på att ta livet av sig.. av 4 så e de väl 2 eller 3 eller 4 de beror på vilka 4:a man frågar HAHA

2007-03-19 @ 21:31:14
Postat av: emmys kompis

engelskan!?!?! vem bryr sig om AÅB liksom hallåååååååååååååå:P men de e väldigt många som har tänkt på att ta livet av sig.. av 4 så e de väl 2 eller 3 eller 4 de beror på vilka 4:a man frågar HAHA

2007-03-19 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />