Mary

Åhå, det har inte varit nån kul natt.
Jag somnade inte fören halvtre av utmattning. Det började redan vid tio-tiden på kvällen, magen gjorde jätteont. Det var inte mensvärk och jag mådde inte illa utan det gjorde bara ont. Mamma hämtade en kall våt handduk jag kunde ha på magen, då blev det lite bättre. Sen gick jag och la mig vid tolvtiden. Men magonten gick inte över, så jag fick ligga där och lyssna på musik, läsa, vattna min våta handduk och bara vänta. Tillslut somnade jag ändå och vaknade inte fören klockan ringde.

Nu gör inte magen ont, äntligen!, så jag ska snart bege mig ner till källaren för ett cykelpass innan stan på listan! =D

image2752
undra om gwen har ont i sin mage nångång? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />