Mary- Sylvesterloppet!

Imorgon är det sista dagen på året. Då ska man såklart fira den dagen, eller kanske firar man det nya året. Spela roll, man firar nått iaf. Och det brukar vara jävligt skoj.
  I år ska jag dessutom köra min sista tävling detta året på denna sista dag. Tjao, jag hinner ju inte precis köra någon mer tävling 2007. hehe. Tävlingen heter Sylvesterloppet och går runt istan bl a Avenyn, start/mål Heden. Jag kommer springa hela 10 km, så långt har jag aldrig tävlat i innan. Men jag kör det som en träning, typ. Kul grej bara. =)

David ska också springa, han sms:ade och frågade om vi skulle värma upp tillsammans. David går också på löpargymnasiet, är från samma klubb som jag och vi bor hyffsat nära. =)

that's it, snart får ni se bilder på den omtalade klänninge. mahah.

image2781
men vem hittade jag inte om självaste Rickard som springer Lilla Sylvesterloppet. Thihi.

Kommentarer
Postat av: matte

ge David en match Mary..

2007-12-30 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />