Mary- RÖSTA INTE PÅ AMANDA!

Jag har minsan hittat lite julklappar idag. Sen har jag letat efter julklappar till mig själv också och har snart fått ihop en liten lista. Det är kul att önska sig saker.

Imorgon ska de bakas pepparkakor i fullt hus, men idag gäller Idol hemma hos Lollsan. Yeye. Hoppas Marie vinner för att Amanda är bäst och som trender starkt visar lyckas tvåan bäst. För vem kommer ihåg den där rödhåriga grabben, eller den norrländska plågan, eller den naiva tjejen med underbart hår. Nej, åk helst ut redan innan finalen, typ som Danny eller Ola. Men tvåa funkar också. Men etta är katastrof. Vinn inte idol. De resulterar bara i ett dussin dåliga förproducerade låtar.
  So GO MARIE, iaf ikväll.

image2588

Kommentarer
Postat av: Linda

hm..bryr mig inte om vad som är inne/ute, bara man passar i det så


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />