Mary- Laxen <3

Måste bara hylla LAXEN!
Lax är nog det godaste som finns. Nu har jag ätit lax minst en gång per dag sen jag kom hem. Har vi en egen damm med laxar i eller? Nej, (eller jo en damm har vi) men Pappa fick i julklapp, från nån kund på hans företag, en hel massa skivad lax. Ett paket som var lika långt som halv jag, typ. Så varje dag har jag tjatat till mig att vi ska äta lax, men nu har Mamma fryst ner resten. Jag gillar ingen fisk lika mycket som lax, (eller jo ni vet sån där pyjamasfisk, alltså vitfisk med ett orange, knaprigt skal på).
Em å Fi är allergiska mot fisk, men som tur är kan de äta lax! yeah ;D

Annat som Pappa fick från kunder;
¤ En godiskorg med 5 kg godis
¤ En jättechokladkartong
¤ Skålar
¤ Hjortstek

Puss.

image2771
Laxen kan tydligen bli stor, (här 8,5 kg)

Kommentarer
Postat av: Josse

Hallå.. JO cecilia var riktigt vacker i filmen. Hon hade ju toklångt hår dessutom.. :D så där härligt svenskt blont och mysigt.. D: . nästan så man avis..

Postat av: jjohannaah

Jääklar va stor lax :D
Kram

2007-12-30 @ 22:47:11
URL: http://jjohannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />