Mary - Hur svensk är jag?

HUR SVENSK ÄR DU?
[ ] Ditt efternamn slutar på -son
[ ] Du känner någon som har samma förnamn som du
[x] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som dig
[x] I din familj är ni 2 barn
[x] Du bor i villa
[x] Du bor i en tätort
[ ] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla
[ ] Dina föräldrar är gifta
[x] Din mamma är yngre än din pappa
[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[ ] Din familj har en Volvo
[x] Din familj har en silvergrå eller röd bil
[x] Du har tillgång till Internet hemma
[x] Du har egen mobiltelefon
[x] Du har ett eget rum
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger
[ ] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[ ] Du har varit i Grekland
[x] Du har varit på Öland minst 2 gånger
[ ] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger
[ ] Din familj har en husvagn
[x] Ingen av dina föräldrar röker
[x] Din pappa är lite lätt överviktig
[x] Du idrottar flera dagar i veckan
[x] Du har husdjur
[x] Du får månadspeng (studiebidrag + lite till)
[x] De flesta i din familj är blåögda
[x] Du äter Mc Donalds
[x] Du följer Melodifestivalen

Dividera antalet kryss med 31 och få din procent

Jag är typ 61% svensk. Jaha, och som
Felicia undrar jag vad resten är? haha.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hehe, oj du fick mycket mer än mig :P
Jo, iofs så skulle det väl kanske vara roligt att ha en sån familj, men kanske lite tröttsamt ändå? Det verkar ju aldrig vara direkt lugnt.. =) Fast kanske härligt ändå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />