Mary ;D

Hej hopp såhär på kvällskvisten.

Vad jag har gjort efter skolan!
¤ Superstädat rummet! Eftersom Richard hade rumkoll vid fyra. Emmy och Fia är världens gulligaste, de damsög och torkade i mitt rum.
¤ Tränat. Armendling+cykel+rodd, mitt favo-alternativ-pass. Och bollövn.
¤ Löpar IF möte. Jag och M.W funderar på att ta över föreningen nästa år, alltså ha det som projektarbete. Med några fler nutvåor såklart.
¤ Middag. Rostbiff och potatissallad, eftersom kocken skulle ha fest i matsalen åt vi på våningarna. Var ingen höjdare. Får vräka yogurt lite senare.
¤ Sagt hejdå. Till Em&Fi som skulle hälsa på Linda.
¤ Satt upp reklam. I mitt rum och i korridoren, ni vet alvedon och volvoreklamen jag fick tag i.

¤ Möblerat om rummet. Passade på.

¤ Bestämt kläder för imån. Lånade en klänning av Mickan.


yeah, that´s it. Ska plugga lite matte nu, moahaha.

image2660
jag har tvättat också ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />