Mary ;D

Goooodmorgon.

Kollade på
Clueless när jag käkade frukost, men i pausen slog jag över till fyran där Carola intervjuvades. Jag tror att hon skulle passa perfekt som radiopratare på Lugna favoriter. Där artikulerar de alla orden eftersom de pratar så himla långsamt vilket Carola också gör. 
 Ibland blir jag så himla irreterad på att de pratar långsamt och att de låter så himla lugna. Fast det är kul när folk ringer in, typ:
" Heeej, duuu har koommit till Luuugna Favooriiiter."
"Hej,jagskulleviljaönskaenlåt!" 
"Neeejmeen, vaad treevligt. Viiilkeen dåå?"
"Thismoment, duvetdendäridollåtensomMariePicassosjunger. Gårrdet?"
"Aaabsolut, haa een uuuunderbar daag!"

Eftersom ingen normalt pratar så långsamt så låter de som att de som ringer in pratar superfort. Haha.

Pusspuss.

image2626

Kommentarer
Postat av: Mija

Tack för din härliga kommentar! *glad* =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />