Mary- Arn

Just det,
jag såg ju filmen om Arn (-tempelriddaren) idag på bio. Mamma har försökt få mig att läsa böckerna, ja jag vet inte hur länge. Men ska nog göra det nu efter att ha sett filmen. Den var superbra, för att vara svensktillverkad. Arn är ju skitcool, men ännu coolare är hans tjej Cecilia. Dels för att jag älskar det namnet och dels för att hon har ett underbart hår. Försökte leta fram några bilder men fann dock bara dessa..

image2767image2768

Hon har jättelångt hår med fina lockar. Ser ut som nån alv i "sagan om ringen".
Om ni gillar krig och blog, se den inte.
Om ni gillar kärlek, se den.
=D
Nån som har sett den?


Kommentarer
Postat av: Jenny.

jag har sett den och hennes hår är underbarast!

2007-12-30 @ 01:19:19
Postat av: cissi

Tack Mary!! =) jag tycker ditt namn är fint också :D

2007-12-30 @ 19:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />